Mare atenție când cumpărați alimente din supermarket. Nu ignorați termenul de valabilitate al produselor! Riscați să vă îmbolnăviți.
Descoperire revoltătoare la un supermarket din municipiul Lugoj. Un bărbat a cumpărat astăzi, șuncă expirată de trei zile, din supermarketul Profi din Lugoj, situat în zona Unic.
Potrivit site-ului Cetățeanul.ro, bărbatul a descoperit că produsul nu mai este în termenul de valabilitate abia după ce fetiţa sa de aproape doi ani şi soţia însărcinată au consumat din el. „În cursul acestei dimineți am fost la cumpărături la supermarketul Profi, de unde am cumpărat şuncă presată din piept de pui. Nu am acordat atenție etichetei, abia când am ajuns acasă și i-am dat fetiței să mănânce. Am luat produsul și m-am dus să vorbesc cu șeful de magazin. Au vrut să îmi dea banii înapoi, însă nu am vrut”, a declarat pentru Cetățeanul.ro, Cristian Ioviță.
Pentru a nu depune reclamație la OPC, reprezentanţii magazinului i-au oferit omului mai mulți bani, notează Cetățeanul.ro. „După ce am discutat mai multe cu șeful de magazin și i-am spus că o să le fac reclamație pentru că nu îi posibil așa ceva, acesta mi-a spus că îmi oferă mai mulți bani. Normal că am refuzat, nu vreau să treacă și alți părinți prin ceea ce am trecut eu și soția mea”, a mai adăugat Cristian Ioviță.
Tănărul s-a ținut de cuvânt și a sunat la OPC, însă răspunsul acestora a fost unul cu totul neașteptat. „Imediat ce am ajuns acasă, după ce am discutat cu șeful de magazin, am sunat la OPC. Au spus că dacă nu găsesc pe raft produs expirat, nu au ce să le facă. Ei fiind în Timișoara, m-au sfătuit să merg în Micro IV, însă acolo este închis. Mai multă nepăsare nu există”.
La rândul lor, reprezentanții supermarketului spun că vor lua măsurile ce se impun. „Regretăm această situație neobișnuită și mulțumim clientului pentru semnalarea ei, deoarece procedând astfel ne ajută să ne îmbunătățim activitatea. În ciuda faptului că procedurile noastre interne prevăd verificarea permanentă a datei de valabilitate a produselor și scoaterea de la vânzare a celor care nu corespund, și deși avem un sistem de verificare bine pus la punct, sistem ce cuprinde inclusiv mistery shoppers, persoane care aparent sunt cumpărători dar în realitate sunt auditori, apar și situații, deosebit de rar, despre care aflăm doar de la clienții noștri. În urma sesizării am declanșat o verificare suplimentară la magazin, iar la finalizarea ei se vor lua măsuri, inclusiv prin reinstruirea personalului, pentru a preveni apariția unor astfel de neplăceri în viitor”, a declarat pentru Cetățeanul.ro un reprezentant Relații Publice Profi.
(Sursa foto www.cetateanul.ro)