Toate casieriile Aquatim și centrul relații clienți din Timișoara vor fi închise pe 30 noiembrie și 1 decembrie. Factura de apă poate fi plătită cu card bancar, prin platforma „Contul meu” de pe www.aquatim.ro, prin transfer bancar, la comercianții PayPoint, la oficiile poștale, prin serviciul Westaco Express (din stațiile OMV) sau la centrele de plăți un-doi Mobile Distribution.

La numărul de telefon 0356914, disponibil non-stop, pot fi anunțate probleme de funcționare a serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, cum ar fi lipsa presiunii, înfundări etc., iar echipele de intervenții sunt mobilizate pentru a acționa la nevoie, pe toată această perioadă.

 

Articolul precedentUniversitatea Politehnica Timișoara a câștigat aurul la secțiunea Comunicare în domeniul public în cadrul prestigioasei Gale „Romanian PR Award”
Articolul următorConsilierul local, Radu Țoancă: Administrația Fritz prejudiciază bugetul Colterm cu un milion de lei pe zi!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.