Ieri și astăzi, Organizația de Management a Destinației promovează Timișoara la două evenimente organizate la Budapesta. Participă mai mulți oameni din sectorul Horeca local, iar demersul e făcut în parteneriat cu o firmă de PR din capitala ungară.

Miercuri, s-a organizat un eveniment epntru agențiile de turism din Budapesta, în număr de peste 25. Turoperatorii maghiar au trimis peste 32 de agenți. OMD a făcut o prezentare generală a orașului, ca destinație turistică, iar apoi s-au făcut sesiuni individuale de neworking cu reprezentanții ospitalității timișorene, alături de asociația Horetim. Astăzi, s-a organizat un eveniment pentru presa maghiară cu acoperire națională și pentru influencerii din domeniul turismului. Ei au privit o prezentare individuală făcută de cei de la OMD, cu focus pe valorile culturale, tradițiile gastronomic eși tendințele arhitecturale.

Evenimentul se termină cu o degustrare de vinuri de la Petrovaselo.

 

Articolul precedentSpaima şoselei? O doamnă băută la volan!
Articolul următorAlfred Simonis vrea să desființeze 51 de posturi din organigrama CJT

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.