Anunț privind lansare procedură de achiziții pentru PROIECTUL: ”Creșterea capacității de prestări servicii pentru SC BIRSASTEANU IMAGING SOLUTIONS SRL prin achizitie de echipamente de specialitate, performante, care încorporează tehnologii avansate”
1. Achizitor : SC BIRSASTEANU IMAGING SOLUTIONS SRL
Locația de implementare a proiectului: Municipiul Reșița, Strada ION LUCA CARAGIALE, Nr. 22,
C.C. CITY CENTER EMPORIU, NIVEL 1-DEMISOL, Judet Caraș-Severin
Cod unic de înregistrare: 37872041; Nr.înregistrare la ONRC: J35/2758/2017, atribuit în data de: 30.06.2017
Telefon: 0722 193 553
E-mail: manager.bis.resita@gmail.com Persoana de contact: Sorina Paulescu
2. Sursa de finanțare : Achiziția se va finanța parțial din fonduri proprii și parțial cu finanțare
nerambursabilă prin Programul Regional Vest 2021-2027, Prioritatea 1 – O regiune competitivă prin inovare, digitalizare și întreprinderi dinamice, RSO1.3 Intensificarea creșterii sustenabile și creșterea competitivității IMM-urilor și crearea de locuri de muncă în cadrul IMM-urilor, inclusiv prin investiții productive, Intervenția regională 1.3.B Sprijin pentru IMM-uri, apelul de proiecte nr. PRV/1.3.B/1.
3. Obiectul achiziției :
SC BIRSASTEANU IMAGING SOLUTIONS SRL intenționează să achiziționeze două echipamente de investigatii medicale respectiv:
* Echipament de rezonanta magnetica (RMN) – Cod CPV 33111610-0
* Echipament de ultrasonografie (Ecograf) – Cod CPV 33112300-1
Specificatiile tehnice minimale ale echipamanetelor fiind atasate anuntului de participare și
cerintele tehnice ale ofertei sunt încărcate pe https://beneficiar.fonduri-ue.ro de unde pot fi
accesate de catre cei interesati.
Link anunț : https://beneficiar.fonduri-ue.ro:8080/anunturi/details/2/45574/anun%C8%9Buri-
proceduri-de-achizi%C8%9Bie,-beneficiari-priva%C8%9Bi-%C2%A0achizitie-echipamente-
mdicale-de-imagistica,-sistem-rmn-ecograf
Valoarea estimată maximă a achiziției : 4.379.584,00 lei, fara TVA
4. Domeniul în care se realizează investiția : CAEN 8690 – Alte activități referitoare la sănătatea umană
5. Împărțire pe loturi: – Achiziția cuprinde un singur lot format din cele două echipamente.
Nu se acceptă oferte parțiale, doar pentru unul din echipamentele propuse spre achizitie.
6. Tip contract : Contract de furnizare.
7. Stabilirea ofertei câștigatoare
* Stabilirea ofertei câștigatoare se va face respectând procedura competitivă – Ordin
1284/2016 art.4.2 , conform căreia beneficiarul privat va putea alege oferta cu cele mai multe avantaje tehnice și financiare, pentru realizarea scopului proiectului.
* În atribuirea contractului, se vor avea în vedere avantajele tehnice și financiare prezentate,
raportat la cerințele publicate și se va alege oferta care îndeplineste cerințele tehnice și prezintă avantaje față de celelalte oferte, la un raport calitate/ pret competitive.
* Avantajele tehnice şi financiare care motivează alegerea se raportează exclusiv la
informațiile prezentate în ofertă și în răspunsurile la clarificările solicitate dacă va fi cazul.
* Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-pret, În virtutea aplicării acestui criteriu de
atribuire, atragem atenţia că beneficiarul-achizitor nu este obligat să accepte oferta cu cel mai
scăzut preț sau orice ofertă primită.
* În cazul în care, se constată că una dintre oferte se încadrează în valoarea estimată a
contractului, respectă toate condiţiile şi cerinţele inserate în prezenta documentaţie, dar
ofertează niste produse/echipamente superioare din punct de vedere tehnic şi funcţional
comparativ cu alte oferte admisibile, beneficiarul-achizitor îşi rezervă dreptul de a accepta oferta cea mai convenabilă şi cu produsele/echipamentele cele mai performante.
8. Data limită de primire a solicitărilor de clarificări: 21.03.2025, ora: 14.00
9. Solicitările de clarificări se trimit pe adresa de email manager.bis.resita@gmail.com sau la
adresa Municipiul Reșița, Strada ION LUCA CARAGIALE, Nr. 22, C.C. CITY CENTER EMPORIU, NIVEL1-DEMISOL, Judet Caraș-Severin
10. Data limită pentru transmiterea răspunsului la solicitările de clarificări: 24.03.2025, ora:
14.00
11. Data limită pentru depunerea ofertelor: 31.03.2025, ora: 14.00 . Ofertele depuse după acest termen se restituie ofertantului (la solicitarea și pe costul ofertantului) fără a fi deschise.
12. Data pentru deschiderea ofertelor: 31.03.2025, ora: 15.00
13. Valabilitatea ofertei: 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor
14. Adresa la care se depune oferta în original: Municipiul Reșița, Strada ION LUCA CARAGIALE, Nr. 22, C.C. CITY CENTER EMPORIU, NIVEL 1-DEMISOL, Judet Caraș-Severin
15. Răspunsurile la solicitările de clarificările solicitate, se vor încărca pe pagina web
https://beneficiar.fonduri-ue.ro .
16. Adresa la care se deschid ofertele: Municipiul Reșița, Strada ION LUCA CARAGIALE, Nr. 22, C.C. CITY CENTER EMPORIU, NIVEL 1-DEMISOL, Judet Caraș-Severin
17. Valoarea estimată a contractului: 4,379,584 Lei valoare fara TVA si de 5,211,704.96 Lei
valoare cu TVA
18. Oferta va trebui să conțină : Oferta financiara, oferta tehnica însoțită de fisa tehnică
comparativă si formularele obligatorii mentionate in specificatiile tehnice ale ofertei (caietul de
sarcini)
19. Ofertele care depășesc valoarea estimată vor fi respinse
20. Pentru specificații tehnice si informații despre procedura si ofertare va rugam sa descărcați documentul atașat anuntului, încărcat pe pe pagina web https://beneficiar.fonduri-ue.ro
Asteptăm cu interes ofertele dumneavoastra.