Suntem chemați la vot pentru președintele României, turul doi. Din acest motiv, din nou, Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara va avea program special de funcționare sâmbătă și duminică.

Astfel, atât sâmbătă, cât și duminică, se vor prelua cereri de schimbare de buletin, dar se vor și elibera noi documente de identitate. Sâmbătă, între orele 8-16, iar duminică, între 7-21, exact și programul funcținării secțiilor. Calendarul concret al săptămânii, una cu funcționare la foc continuu, este următorul, potrivit primăriei:

Data depunerii cererilor la ghișeu;   Data eliberării:
02.12.2024                                    04.12.2024
03.12.2024                                    05.12.2024
04.12.2024                                    06.12.2024
05.12.2024                                    07.12.2024
06.12.2024                                    08.12.2024
07.12.2024                                    08.12.2024
08.12.2024                                    08.12.2024

În 23 noiembrie, înainte de primul tur al alegerilor prezidențiale, s-au eliberat la Timișoara 167 de acte de identitate noi. s-au preluat 60 de cereri. Duminică 24 noiembrie, în ziua de vot, s-au eliberat 2224 de buletin și s-au preluat 38 de cereri.

Informații suplimentare pot fi obținute la sediul Direcției de Evidență a Persoanelor, bulevardul Mihai Eminescu nr 15, la numărul 0256.969, tastele 1-5-1 sau prin email la evpers@primariatm.ro.

foto: timisoreni.ro

Articolul precedentVă puteți trata problemele ortopedice cu propria plasma, la Spitalul CFR Timișoara
Articolul următorÎnceput de decembrie cu evenimente dedicate familiilor în comuna Giarmata și Cerneteaz!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.