Joi este ziua liberă de 1 mai, iar pentru mulți, se face o minivacanță cu ”punte”. Magazinele PPC Energie vor fi închise de joi până duminică inclusiv. 

Este vorba de sediul central din Timișoara, plus locația de la Iulius Town. Call-center-ul va fi disponibil la 1 mai doar pentru servicii automate, iar în 2, va avea program normal. Indexul de energie electrică sau gaz poate fi transmis online folosind secțiunea Index din cadrul aplicației myPPC sau de pe pagina web https://myppc.ppcenergy.ro/. De asemenea, pentru a trimite indexul pentru energie electrică, se pot apela (în timpul perioadei de telecitire specificată pe factură) numerele de telefon gratuite 0800 07 07 01 (valabil pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice de pe piața concurențială) sau 0800.07.08.09 (pentru clienții cu contracte de furnizare a energiei electrice în regim reglementat), respectiv numărul cu tarif normal 021.9977. Toate detaliile despre transmiterea indexului sunt disponibile aici.

Pentru a intra în contact cu un consultant PPC Energie, clienții pot utiliza numărul de  telefon 021.9977 (cu tarif normal, apelabil din România și din străinătate) în timpul programului, respectiv L-V: 8:00 – 20:00 (cu excepția sărbătorilor legale). La acest număr pot fi aflate informații despre facturi și sold, despre contract, pot fi activate servicii precum factura electronică și altele.

Plățile se vor putea efectua online, prin direct debit sau transfer bancar sau din aplicația myPPC. Pentru clienții care preferă plata numerar, există automate de plată de tip self pay, amplasate în magazinele PPC Energie din București și zece județe (Arad, Caraș Severin, Călărași, Constanța, Giurgiu, Hunedoara, Ialomița, Ilfov, Timiș și Tulcea), precum și în rețelele de magazine Profi, Auchan, Mega Image, Carrefour, Kaufland și în alte magazine alimentare. Ca noutate, pentru a veni în întâmpinarea clienților care doresc să poată achita factura direct în magazinele PPC Energie, în majoritatea acestora a fost implementată o soluție  de plată prin POS.

Detalii despre partenerii bancari și comerciali ai PPC Energie se regăsesc pe factura de energie electrică, precum și aici. Mai mult, clienții pot alege să utilizeze aplicația myPPC, care poate fi accesată cu ușurință fie online, la adresa https://myppc.ppcenergy.ro/, fie prin descărcarea aplicației pentru telefonul mobil în mod gratuit, de pe App Store, Google Play sau Huawei AppGallery. Prin intermediul acesteia, clienții pot primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, își pot înregistra indexul sau verifica balanța de plată. De asemenea, în aplicație sunt disponibile ofertele comerciale, astfel că atât clienții existenți, cât și cei potențiali au posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau de gaze naturale.

Articolul precedentRata șomajului a mai crescut și în Timiș. Sunt mai multe femei decât bărbați
Articolul următorRecalcularea pensiilor merge anevoios și în Timiș, ca în toată țara

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.