Sistemul de parcare cu plata al Timișoarei se mai extinde pe mai multe străzi. Sunt vizate străzi din cartiere aflate la distanță de centru, în Zona Albastră.

Lista de străzi propuse pentru extindere a fost votată astăzi de consilierii locali,  într- ședință de plen. Proiectul a trecut cu 22 de voturi ”pentru” și trei ”împotriva”. Nu fără discuții însă. Consiliera PSD Roxana Iliescu i-a cerut viceprimarului Ruben Lațcău să spună câte locuri noi de parcare s-au făcut și câți bani s-au încasat, cu reproșul că se fac mult prea puține pe an. ”Asociațiile de locatari cer ca acest sistem să extins, pentru că adevărul este că unde apare sistemul Timpark rablele de pe domeniul  public dispar, mașinile abandonate dispar de pe domeniul public, mașinile care circulă o dată la 2 ani, de Paști, dispar. Avem o realitate, multe locuri de parcare care se eliberează, plus că mai există un fenomen, de exemplu, în zona Dâmbovița sunt parcări ocupate de tot felul de bișnițari care fac comerț ilegal”, a spus Ruben Lațcău, care a mai precizat că anul trecut s-au făcut 100 de locuri noi de parcare, mai ales prin demolarea garajelor, în zona Lipovei preponderent.

Roxana Iliescu a insista că pentru câte locuri noi se fac în oraș, nu e normal să se extindă taxarea pe atât de multe artere. ”Cât timp actuala administrație nu a reușit să asigure u număr decent de locuri de parcare, nu cred că noi putem veni astăzi să mai suplimentăm lista de locuri care urmează a fi taxate, undeva cu peste 3000 de locuri de parcare în plus. Dacă administrația publică locală și-a face treaba și oamenii aceștia ar simți o implicare pe această mare problemă, atunci da, s-ar justifica. Dar în condițiile în care noi am realizat niște locuri la sol, trăgând niște linii nu cred că ne putem lăuda cu noi locuri de  parcare. Admit că pot exista câteva cereri pentru anumite străzi, dar în niciun caz pentru zeci de străzi. Nu cred că aveți cereri să introduceți sistemul pe zeci de străzi noi”, a spus Iliescu.

Iată lista de locuri care în viitorul apropiat vor fi cu plata:

– str. Alexandru Odobescu, încadrată în subzona G12 (45 de locuri de parcare);
– str. Ulpia Traiana, încadrată în subzona G12 (45 de locuri de parcare);
– str. Glad, încadrată în subzona G12 (80 de locuri de parcare);
– str. Cozia, încadrată în subzona G12 (130 de locuri de parcare);
– str. Memorandului, încadrată în subzona G12 (100 de locuri de parcare);
– str. Ioan Rusu Șirianu, încadrată în subzona G12 (85 de locuri de parcare);
– str. Diaconu Coresi, încadrată în subzona G12 (85 de locuri de parcare);
– str. Eneas, încadrată în subzona G12 (140 de locuri de parcare);
– Piața Vasile Adamachi, încadrată în subzona G12 (25 de locuri de parcare);
– Piața Axente Sever, încadrată în subzona G12 (65 de locuri de parcare);
– str. Feldioara, încadrată în subzona G12 (45 de locuri de parcare);
– str. Salcâmilor, încadrată în subzona G12 (10 locuri de parcare);
– Aleea Vlăsiei, încadrată în subzona A2 (21 de locuri de parcare);
– str. Pogonici, încadrată în subzona A2 (30 de locuri de parcare);
– Aleea Cetinei, încadrată în subzona A2 (29 de locuri de parcare);
– Aleea Gorunului, încadrată în subzona A2 (82 de locuri de parcare);
– str. Nicolae Babac, încadrată în subzona A2 (25 de locuri de parcare);
– str. Bran, încadrată în subzona A2 (14 locuri de parcare);
– str. Platanilor, încadrată în subzona A2 (90 de locuri de parcare);
– str. Căpitan Damșescu, încadrată în subzona A2 (66 de locuri de parcare);
– Intrarea Veveriței, încadrată în subzona A2 (62 de locuri de parcare);
– str. Fructelor, încadrată în subzona A2 (174 de locuri de parcare);
– str. Budai Deleanu, încadrată în subzona A2 (55 de locuri de parcare);
– str. Crizantemelor, încadrată în subzona A2 (107 locuri de parcare);
– str. Ana Ipătescu, încadrată în subzona A2 (38 de locuri de parcare);
– str. Hebe, încadrată în subzona A2 (60 de locuri de parcare);
– str. Deliu Petroiu, încadrată în subzona A2 (22 de locuri de parcare);
– str. Siemens, încadrată în subzona A4 (281 de locuri de parcare);
– Intrarea Pădurarilor, încadrată în subzona A4 (44 de locuri de parcare);
– str. Surorile Martir Caceu, încadrată în subzona A4 (40 de locuri de parcare);
– str. Stejarul și str. Bradul, încadrate în subzona A4 (82 de locuri de parcare);
– str. Nicolae D. Cocea, încadrată în subzona A4 (10 locuri de parcare);
– Splaiul Spiru Haret, încadrată în subzona R3 (75 de locuri de parcare);
– str. Bogdan Petriceicu Hașdeu, încadrată în subzona A1 (30 de locuri de parcare);
– str. Nera, încadrată în subzona V3 (10 locuri de parcare);
– str. Frunzei, încadrată în subzona A2 (12 locuri de parcare);
– str. Alexandru Vaida Voievod, încadrată în subzona G10 (30 locuri de parcare);
– str. Martir Ioan Stanciu, încadrată în subzona A2 (114 locuri de parcare);
– Intrarea Vântului, încadrată în subzona A10 (28 locuri de parcare);
– str. Constantin Brăiloiu, încadrată în subzona A10 (30 locuri de parcare);
– str. Eugen Pop, încadrată în subzona A3 (40 locuri de parcare);
– Intrarea Munților,încadrată în subzona A2 (27 locuri de parcare);
– str. Constantin Radulescu Motru, încadrată în subzona A11 (89 locuri de parcare);
– str. Silistra, încadrată în subzona A11 (32 locuri de parcare);
– str. Martir Gheorghe Nuțu Ioțcovici, încadrată în subzona A11 (77 locuri de parcare);
– Intrarea Sunetului, încadrată în subzona A11 (44 locuri de parcare);
– str. Holdelor, încadrată în subzona A11 (154 locuri de parcare).

Articolul precedentInconştient la volan! Fără carnet, dar cu tupeu
Articolul următorConcurs de angajare la Direcția de Asistență Socială a Municipiului Timișoara

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.