Cu pași destul de mici, România și, în speță, Timișoara, se digitalizează. Primăria ne promite un traseu mai ușor pe portalul unic, unde acum s-a creat posibilitatea de a încărca documentele noastre personale și ca ele să rămână stocate acolo.

Așadar, dacă aveți deja cont pe Portalul Unic puteți deja puteți să vă înregistrați documentele, și ulterior, nu va mai fi nevoie să o faceți. Persoanele fizice pot să-și încarce actul de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie sau divorț. Cele juridice pot încarca  certificatul de înregistrare fiscală (CUI), certificatul de înregistrare în scopuri de TVA, actul constitutiv și statutul. Fie la încărcați  în secțiunea Contul meu, subsecțiunea Documente, sau direct atunci veți solicita un serviciu electronic.

Dacă nu aveți încă un cont pe Portalul Unic, vă puteți face completând formularul unic de pe site sau din sistemul de identitate digitală din România.

Articolul precedentSalonul Industriei Ușoare, ediția de Crăciun 2024 începe miercuri
Articolul următorAcuzații după dezbaterea publică pentru proiectul adoptării taxelor și impozitelor din Timișoara de anul viitor

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.