Compania RETIM informează clienţii şi colaboratorii săi din județul Timiș asupra programului de lucru valabil în data de 15 august 2023.

Colectarea de deşeuri

Activitatea de colectare a deşeurilor din toate localităţile din județul Timiș în care operează compania RETIM se va desfăşura la fel ca într-o zi obişnuită.

Astfel, dacă marți, 15 august 2023 există colectări programate, acestea se vor face ca de obicei, compania RETIM asigurând permanența serviciului.

Birouri de relaţii clienţi şi casierii – Timișoara și Lugoj

Birourile de relaţii clienţi şi casieriile din Timișoara și Lugoj vor fi:

 ÎNCHISE în data de 15 august 2023;

 DESCHISE în data de 16 august 2023, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08:00 până la ora 16:00.

RETIM recomandă utilizarea cu precădere a instrumentelor de plată electronice disponibile pe site-ul www.retim.ro, a sistemelor de plată rapidă PayPoint, Un-Doi, Self-Pay sau a aplicației mobile Pago.

Centrele fixe de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale, din construcţii, din polistiren și carton provenite din ambalaje

Cele patru puncte de colectare a deşeurilor voluminoase, vegetale, din construcţii, din polistiren și carton provenite din ambalaje, centre deschise de către compania RETIM împreună cu Primăria Timişoara, vor avea următorul program:

 ÎNCHISE în data de 15 august 2023;

 DESCHISE din data de 16 august 2023, de când se va relua programul obișnuit, de la ora 08:00 până la ora 16:00.

Adresele și programele de funcționare obișnuite ale celor patru puncte de colectare din Timişoara sunt:

 Calea Torontalului, nr. 94 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00) – Acesta este închis temporar, pe perioada lucrărilor de infrastructură de pe „Calea Torontalului”

 Calea Moşniţei, nr 2-4 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)

 Str. Avram Imbroane, nr 70 (L-V: 9:00-19:00, S: 8:00-16:00)

 Str. Ovidiu Cotruș, nr. 201 (fosta adresă: Calea Chișodei, Str. Mile Cărpenișan, nr 3) (L-V: 9:00-17:00, S: 8:00-16:00)

RETIM rămâne în contact direct cu clienţii săi pe canalele de comunicare online – website  www.retim.ro , e-mail contact@retim.ro si  pagina oficială de Facebook.

De asemenea, operatorii serviciului de Call Center sunt disponibili la numărul +40 374 885 692, de luni până vineri, între orele 07:00 – 19:00.

Articolul precedentAtenție, “Eticheta Roșie” subliniază obligativitatea colectării separate a deșeurilor
Articolul următorPetrecere mare la Chişoda! Rugă de Sfânta Maria

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.