Zilele acestea, Timișoara este promovată în cadrul Târgului Internațional de Turism de la Berlin. Organizația de Management a Destinației este prezentă în capitala Germaniei în aceste zile.
Delegația capitalei Banatului are la Berlin ocazia să se promoveze nu doar în fața marilor operatori și agenții de turism, ci și a organizatorilor de conferințe, expoziții și evenimente de afaceri. ”Este esențial să fim la Berlin, pentru că aici sunt toți cei care contează în industria turismului. Avem obiective ambițioase și ne dorim să atragem mari operatori de turism, mai ales acum, după aderarea României la spațiul Schengen. În plus, pentru prima oară anul acesta, participăm în standul României, cu sprijinul Ministerului Turismului”, a declarat Laura Boldovici, directoarea Organizației de Management al Destinației/Visit Timișoara, asociația de promovare a orașului.
Târgul de la Berlin se organizează din 1966 . Anul trecut, evenimentul a reunit 190 de țări și peste 100.000 de participanți. Anul acesta, sloganul este „Lumea călătoriilor trăiește aici”, iar două treimi din expozanți provin din afara Germaniei. Anul acesta, Timișoara s-a promovat la târgurile de turism de la Viena, în ianuarie, și Budapesta, în februarie. Săptămâna viitoare, în premieră, orașul va fi prezentat MIPIM – The Global Urban Festival, care are loc la Palais des Festivals, Cannes, în perioada 11-14 martie.