Deși anul capitalei culturale e deja trecut bine, acum abia se lucrează la o strategie profesionistă de promovare turistică a Timișoarei. O face Organizația de Management a Destinației, iar firma cu care se lucrează a mai făcut ceva similar pentru Amsterdam.

Pentru elaborarea strategieie se lucrează cu firma Toposophy, din Atena. De altfel, ei au și lucrat la elaborarea strategiei pentru capitala elenă, dar și pentru Ljubljana și Amsterdam. În acest moment, se colectează date printr-un chestionar dedicat timișorenilor, până la 18 mai. „Este important pentru noi ca această strategie să nu fie făcută doar despre oraș, ci împreună cu orașul. Timișorenii cunosc cel mai bine ritmul, identitatea și particularitățile locului în care trăiesc. Tocmai de aceea, vocea comunității va fi parte din această strategie și ne va ajuta să construim o destinație turistică în care timișorenii să se regăsească și de care să fie mândri”, spune Laura Boldovici, directoarea Organizației de Management a Destinației, branduită Visit Timișoara.

Chesitonarul are doua pagini de întrebări, prima despre turism, iar a doua, despre cel care îl completeaza, fără nume, dar pentru ca profilul social al respodentului să fie evident. Întrebările cuprinde și ce anume ne place nouă, ca timișoreni în oraș, dar și aspecte despre turiști, dacă ne-ar îngrijora o creștere sau ce fel de turiști ne-am dori mai mult. Aici puteți răspunde. În aprilie s-a parcurs deja prima etapă de colectare de date, cu interviuri de la oameni din domenii precum turism, cultură, mobilitate urbană și ospitalitate.

Articolul precedentÎncepe Festivalul Muzicii de Cameră, ediția a XX-a
Articolul următorBiciclistul filmat în scandal cu Dana Roba s-a prezentat singur la secția de poliție

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.