Consiliul Județean Timiș a implementat proiectul „Microbuze electrice pentru elevii din județul Timiș”, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență. Prin această inițiativă, 29 de unități administrativ-teritoriale din județ beneficiază de microbuze electrice destinate transportului școlar. Valoarea totală a proiectului este de 36.415.346 lei, din care finanțarea PNRR este 30.172.560 lei.

În total sunt 29 de unitățile administrativ-teritoriale beneficiare: Ghizela. Margina, Bârna, Bethausen, Gottlob, Lenauheim, Pișchia, Peciu Nou, Moșnița Nouă, Racovița, Teremia Mare Mănăștiur, Nițchidorf, Giroc, Moravița, Traian Vuia, Mașloc, Găvojdia, Sacoșu Turcesc, Boldur, Foeni, Liebling, Uivar, Fârdea, Pietroasa, Ghiroda, Tomești, Otelec, Comloșu Mare.

Microbuzele electrice au fost predate marți reprezentanților a 29 de primării din județ. Dacă totul merge bine, în septembrie vor mai sosi încă patru. De asemenea, până în decembrie ar urma să fie cumpărate alte 25 de astfel de microbuze școlare hibride, prin Administrația Fondului pentru Mediu, pentru școlile speciale administrate de CJT, dar și la alte localități care nu au fost cuprinse în prima parte a programului.

”Suntem bucuroși astăzi să facem predarea celor 29 de microbuze electrice pentru transportul elevilor din județul Timiș. Astăzi, 29 de localități, de aproape sau mai depărtate de Timișoara, după niște criterii foarte bine stabilite, vor beneficia de câte un astfel de microbuz electric. Sunt primele 29, urmează până în luna septembrie încă patru și ne așteptăm până în decembrie să mai achiziționăm încă 25 de microbuze hibride care vor deservi și școlile noastre speciale, ale CJT, dar și o serie de alte localități care n-au prins această primă tură și analizăm împreună cu colegii consilieri posibilitatea de a mai achiziționa câteva suplimentar din bugetul CJT, astfel încât în următorii doi-trei ani fiecare localitate din Timiș să aibă măcar un astfel de microbuz pentru transportul elevilor, pentru că este extrem de important pentru ca aceștia să poată meargă să meargă la școală”, a declarat Alfred Simonis, președintele CJT.

Microbuzele au costat 36 de milioane de lei: 30 de milioane din fonduri europene și șase milioane din bugetul propriu. Contractul a fost la un pas de a fi reziliat, dar decizia de a prelungi termenul de livrare cu câteva luni s-a dovedit a fi una benefică.

Articolul precedentCum poate un mediu de lucru transparent să îmbunătățească performanțele individuale și colective la locul de muncă? Descoperă aici!
Articolul următorȘcoală de vară internațională unică și inedită pentru studenții USVT, fotogrametria arhitecturală va fi vedeta materiilor de studiu

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.