10 servicii de care poţi beneficia apelând la o agenţie de marketing online

Firmele cheltuie pe publicitatea online mai mult decât oricând şi caută cea mai bună agenţie de marketing digital care să le poată asigura succesul afacerii. Marketingul digital implică multe lucruri diferite. Pe lângă promovarea conţinutului online, poate ajuta la creşterea gradului de cunoaştere a mărcii prin campanii de publicitate bine ţintite. De asemenea, te poate ajuta să obţii mai mulţi potenţiali clienţi şi să îţi creşti vânzările. Dar serviciile nu se opresc aici!

O agenţie de marketing media digitală precum agenția Moloso este responsabilă de crearea de noi căi de comercializare eficientă a produselor sau a serviciilor. Eforturile acesteia te vor ajuta să obţii o vizibilitate mai bună în rezultatele motoarelor de căutare şi să converteşti cât mai mulţi vizitatori în clienţi.

Iată 10 dintre cele mai importante servicii oferite de agenţiile de marketing digital.

Website UX Design

Un design UX este o persoană care înţelege nevoile publicului ţintă, dar şi a modului de proiectare a unui site astfel încât să satisfacă aceste nevoi, precum şi obiectivele de business. Pentru a fi considerat ca fiind uşor de utilizat, navigarea pe site trebuie să fie cât mai facilă şi mă intuitivă chiar şi de către cei care nu au experienţă în utilizarea internetului.

Aici intervine designul UX ca parte esenţială a proiectării unui site web. Acesta constă în identificarea modului în care oamenii văd şi folosesc site-ul şi proiectarea acestuia în mod optim pentru a crea utilizatorilor experienţe satisfăcătoare. Înţelegerea nevoilor clienţilor şi alinierea acestora cu designul site-ului sunt esenţiale pentru a avea succes, iar un designer UX poate face acest lucru.

Website UI Design

După designul UX, următorul pas în proiectarea unui site este designul UI. Designerii UI se ocupă de crearea aspectului site-ului, de schema de culori, fonturi, grafică şi machete. Ei ţin cont de ce a realizat designerul UX şi îi continuă munca, oferind un produs finit cât mai plăcut şi mai estetic. De aceea, designerii UI sunt importanţi pentru a obţine un site care îndeplineşte standardele de utilizare şi de marca şi reflectă cât mai bine identitatea şi valorile afacerii.

Dezvoltarea site-ului web

După finalizarea proiectării site-ului, urmează dezvoltarea acestuia. Aceasta este etapa în care prin viaţă toate detaliile proiectului. Dezvoltatorii web sunt cei care se asigură că totul arată şi funcţionează adecvat înainte de lansarea site-ului. O agenţie cu experienţă de marketing şi web design poate construi site-uri bine concepute şi care vor atrage trafic către site şi conversii. De aceea, dacă vrei să ai un site care să îţi genereze vânzări, trebuie să apelezi la o agenţie cu experienţă.

Strategii de marketing digital

Strategiile de marketing digital sunt menite să te ajute să atingi obiectivele de afacere prin anumite căi. Te vor ajuta să obţii rate de conversie mai bune, trafic crescut şi clienţi valoroşi. Agenţiile de marketing digital îţi pot oferi soluţii personalizate după nevoile şi bugetul tău fără de care va fi greu să obţii ceea ce doreşti.

Practic, prin strategiile de marketing, afacerea ta este ghidată în direcţia corectă pentru a-şi atinge potenţialul şi obiectivele. Şi, dacă vrei rezultate remarcabile, este important să apelezi la agenţii de marketing cu experienţă în furnizarea de rezultate.

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO)

Pentru că numărul oamenilor care aleg să cumpere online produse sau servicii este în creştere, dacă ai o afacere este vital să te asiguri că ai şi un site uşor de găsit de motoarele de căutare. Optimizarea SEO este un alt serviciu oferit de agenţiile de marketing digital şi constă într-un set de tehnici menite să crească numărul de vizitatori în urma căutărilor pe Google sau alte motoare.

Este un proces complex care implică optimizarea tuturor paginilor site-ului, setări adecvate pentru server şi conţinut redactat adecvat pentru a fi cât mai bine văzut şi apreciat de motoarele de căutare. Sistemele de management al conţinutului oferă o modalitate uşoară de a realiza acest, iar agenţiile de marketing digital şi SEO oferă acest tip de servicii.

Management Google Ads

Google Ads este un instrument de marketing foarte puternic și rentabil pentru o afacere. Poate fi folosit pentru a genera atât trafic, cât și vânzări. Ceea ce face ca Google Ads să fie eficient este că poate fi setat cu o varietate de parametri diferiți în direcționarea către public, pentru a te asigura că obții doar clienți interesați de produsul sau serviciul tău.

Publicitate pe rețelele sociale

Publicitatea în rețelele sociale este o altă strategie prin care firmele pot ajunge la un număr mare de oameni şi facilitează publicitatea în acelaşi loc, personalizată şi direcţionată către un anumit public. Pentru că ajută la atingerea publicului ţintă, publicitatea pe reţelele sociale este un instrument de marketing foarte rentabil şi eficient. Principalele platforme de social media pe care se poate face publicitate sunt Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter.

Marketing prin e-mail

Marketingul prin e-mail are la baza trimiterea de mesaje de e-mail clienților folosind software de marketing prin e-mail pentru a promova produse sau servicii de afaceri. Îţi permite să ţii clienții la curent cu ceea ce oferi nou, promoţii sau reduceri. De asemenea, poate fi folosit ca o modalitate de a încuraja clienții să cumpere produse și servicii pentru care este posibil să nu fi avut niciun interes anterior.

Optimizarea ratei de conversie

Optimizarea ratei de conversie (CRO) este procesul de testare și îmbunătățire a designului paginii de destinație pentru a maximiza numărul de vizite şi a câştiga mai mulţi clienţi. Nu contează dacă vrei să îmbunătăţeşti clasamentul în căutarea organică a site-ului sau să găseşti modalități de a crește numărul de lead-uri, CRO te va ajuta să crești numărul de conversii. Folosind tehnici de optimizare a ratei de conversie, firmele își pot crește clienții potențiali și vânzările cu eforturi minime.

Marketing de conținut

Marketingul de conținut este o modalitate de a-ţi promova afacerea sau produsul prin crearea de conținut pe site-ul afacerii sau pe rețelele sociale. Este o modalitate foarte eficientă de ajuta vizitatorii și clienții să afle mai multe lucruri despre marca ta. Marketingul de conținut este diferit de publicitatea tradițională, deoarece consta în împărtășirea de știri, de informații și experiențe interesante despre care clienții tăi vor să citească.

Poţi folosi marketingul de conținut pentru a-ţi promova produsele și serviciile şi este o metodă de a intra în legătură cu publicul interesat de nişa ta de activitate. Se spune că conținutul este vital, iar acest lucru este valabil mai ales în marketingul digital. Conţinutul trebuie să fie captivant și util pentru ca vizitatorii să fie convinşi să cumpere sau să revină pe site-ul tău.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here