Primăria Municipiului Timișoara a scos două posturi la concurs la început de decembrie. Este vorba de un post la Serviciul Comunicare și altul la Serviciul Cultură și Turism.
Cele două posturi sunt cu normă întreagă, de 40 de ore pe săptămână și ambele necesită experiența în domeniu de 7 ani, deoarece sunt posturi de consilier în grad superior. Alte condiții sunt cele clasice: cetățenie română, persoana aplicantă să fie majoră, aptă medical și în deplinătatea capacității de exercițiu. De asemenea, e necesar ca aplicantul să nu fi fost colaborator al Securității, să nu fi fost concediat pe motiv disciplinar în ultimii 3 ani și să nu aibă condamnări sau interdicții de a ocupa o funcție publică. Dosarele se pot depune inclusiv până la 23 decembrie fizic la sediul Primăriei Timișoara, Bulevardul C.D. Loga, nr. 1, parter, camera 7.
Pentru postul de la Serviciul Cultură și Turism se cer studii de Științe umaniste și arte sau Științe sociale al nivel de licență. Este nevoie de cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, dar și cunoștințe de utilizare a Microsoft Office. În 13 ianuarie va fi concursul de la 9, cu proba de MS office, de la 10, pentru engleză, și de la 11, proba scrisă cu o biliografie din legislație. Urmează interviul. Detalii despre bibliografie, atribuții și documentele pentru dosar găsiți aici.
Pentru postul la Serviciul de Comunicare este nevoie de studii în Filologie sau Științele Comunicării, nivel de licență. Este nevoie de cunoaștere limbii engleze la nivle avansat, dar și a francezei la nivel emdiu. Desigur, e envoie și de cunoștințe de Microsoft Office. În 13 ianuarie va fi concursul de la 9, cu proba de MS office, de la 10, pentru engleză, și de la 11, proba scrisă cu o biliografie din legislație. Urmează interviul. Detalii despre bibliografie, atribuții și documentele pentru dosar găsiți aici.