Consilierul social democrat Dan Idolu propune ca angajații Primăriei Timișoara să fie mutați din centrul orașului. Acesta va depune un proiect de hotărâre privind construcția unui complex administrativ local multifuncțional puțin mai departe de zona centrală a orașului. Motivele sune unele întemeiate spune le, și anume în primul rând ar elibera centrul orașului, iar în al doilea rând s-ar crea condiții decente de muncă pentru cei peste 700 de angajați ai Primăriei Timișoara.

Clădirea în care funcționează în momentul de față Primăria Timișoara nu mai corespunde nevoilor actuale ale orașului. În primul rând că birourile sunt mult prea mici pentru numărul mare al angajaților, iar din acest motiv și calitatea serviciilor lasă de dorit. În schimb, crearea unor condiții mai bune de muncă i-ar motiva pe angajați. Structurile ce ar urma să fie mutate ar fi aparatul propriu al Primăriei, Direcția Fiscală și Direcția de Evidență a Populației.

Social democrații au găsit și locația unde să fie mutați cei peste 700 de angajați ai municipalității, și anume pe strada Stan Vidrighin, acolo unde RATT vrea să construiescă un cartier de blocuri pentru angajații proprii.

 „Avem clădirea Primăriei și a Direcției Fiscale în care lucrează aproximativ  700 de angajați. Clădirile sunt vechi și nu se asigură condiții decente de lucru pentru salariații primăriei. Oamenii nu se simt bine la serviciu, normal că nici nu lucrează la nivelul maxim. Clădirea a fost proiectată cu alt scop, are coridoare foarte largi și birouri foarte mici. Suntem în secolul 21 și credem că pentru o administrație modernă trebuie realizată o infrastructură nouă, care să respecte și normele de securitate în muncă și fiecare angajat să aibă 6 metri pătrați. (…) Noi propunem construirea unui complex administrativ local pe terenul de pe strada Stan Vidrighin, nr.2 (Calea Buziasului) unde Primăria Timișoara deține un teren de 1,5 hectare, deci nu se pune problema capacității terenului de a prelua aceste funcțiuni, dar dacă există o altă locație identificată de primărie mai bună o putem accepta. Acest complex multifuncțional va putea găzdui 574 de angajați ai Primăriei, 155 ai Direcției Fiscale și 57 ai Direcției de Evidență a Populației”, a declarat Dan Idolu, consilier local al PSD.

Actuala clădire din centrul orașului va rămâne însă, funcțională doar pentru ședințele de Consiliu Local și pentru diverse evenimente festive. Mai mult decât atât social democrații propun ca la etajul al doilea al clădirii să fie amenajat Muzeul Revoluției.

Condițiile actuale din Primărie sunt improprii, total nepotrivite ca reprezentativitate pentru orașul Timișoara. Clădirea actuală va rămâne cu funcțiuni pentru diverse evenimente, de exemplu la etajul doi se poate realiza acel Muzeu al Revoluției pe care Timișoara încă nu-l are după 27 de ani. Gândiți-vă că vom degreva toată zona centrală, dacă cei 700 de angajați nu vor mai veni cu mașinile la servici.  Acest sistem funcționează și la Palermo, oraș înfrățit cu Timișoara, oamenii lucrează într-o clădire modernă. Credem că este soluția cea mai bună, sperăm ca și administrația Primăriei să susțină acest proiect fezabil, chiar dacă prounerea vine din partea grupului de consilieri PSD”, mai spune consilierul Dan Idolu.

Dan Idolu spune că această clădire multifuncțională s-ar putea construi cu bani de la bugetul local și ar putea costa între 15 și 20 de milioane de euro.

Consilierul local spune că acest model a fost implementat și de alte orașe din lume și că totul funcționează mult mai bine.

 

Articolul precedentRETIM solicită oferte pentru proiectul privind extinderea depozitului de deșeuri nepericuloase Ghizela
Articolul următor”Timișoara Rocks!”, la cea de-a 3-a ediție! Ce surprize pregătesc organizatorii?

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.