Centrul relații clienți din Timișoara și toate casieriile Aquatim vor fi închise vineri, 31 decembrie.

Factura de apă poate fi plătită cu card bancar, prin platforma „Contul meu” de pe www.aquatim.ro, prin transfer bancar, inclusiv online, la oficiile poștale și punctele de plată din rețelele PayPoint, Westaco Express și un-doi Mobile Distribution.

La numărul de telefon 0356914, disponibil non-stop, pot fi anunțate probleme de funcționare a serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, cum ar fi lipsa presiunii, înfundări etc., iar echipele de intervenții sunt mobilizate pentru a acționa la nevoie, pe toată această perioadă.

Articolul precedentGraficele de colectare a deșeurilor reciclabile pentru anul 2022, în Zona 1 Timiș Rural!
Articolul următorImpact între două mașini soldat cu 8 victime pe centura Timișoarei

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.