Nimeni nu îi face publicitate, nu apare în reclame și pare a fi un bun dat de la sine. Apa potabilă de la robinet este, însă, rezultatul unor procese îndelungate de tratare și siguranță, un bun de care nu ne bucurăm atât de mult pe cât am putea!

Cu scopul de a se alătura trendului mondial actual și de a promova consumul de apă potabilă de la rețeaua publică în industria ospitalității locale – considerând apa un bun comun, și nu un produs comercial – Asociația CRIES – Centrul de Resurse pentru Inițiative Etice și Solidare a lansat luni, 18 septembrie 2023, în premieră, în Timișoara, Campania de promovare a accesului la apă din rețeaua publică, „Apă bună de băut”.

Evenimentul a adus la un loc reprezentanți ai industriei ospitalității locale și ai unor cafenele și restaurante din Timișoara care oferă consumatorilor gratuit apă din rețeaua publică și care au împărtășit din experiența lor în acest sens, dar și reprezentanți ai Aquatim SA, care au vorbit despre procesul complex prin care se asigură standardele de calitate și siguranță a apei din rețeaua publică.

Articolul precedentPremiile Academiei Europene a Muzeelor
Articolul următorMână de la mână, suflet pentru suflet suflet: „DoomFest 2023”, eveniment caritabil pe 22-23 septembrie 2023

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.