Camera de Comerţ din Timiş anunță organizarea unei noi serii a cursului: „Auditor intern al sistemului de management al calităţii” (Cod COR 214130), în luna septembrie!

Mai exact, acesta va alea loc în perioada  11 septembrie – 20 octombrie 2017, și se va desfășura pe două module:

      – 11-22 septembrie 2017 – pregătire teoretică (luni – vineri, între orele 16.30-20.30 )

      – 25 septembrie – 20 octombrie 2017 –  pregătire practică (realizare portofoliu).

Cursul se va ține la Centrul Regional de Afaceri al CCIAT.

Cursul prezintă detaliat etapele tranziției de la ISO 9001:2008 la ISO 9001:2015, tranziție care trebuie să se finalizeze cel târziu până în 15.09.2018, dată la care certificatele acordate conform standardului ISO 9001:2008 își pierd valabilitatea.

Totodată, cursul prezintă explicit cerințele noului standard ISO 9001:2015, standard ce implică abordarea pe bază de proces (ciclul PDCA) şi gândirea pe bază de risc (riscuri și oportunități în afaceri).

Cursul se adresează personalului care coordonează sau participă la evaluarea prin audit a sistemului de management al calităţii, din cadrul firmelor care intenţionează, sunt în curs de implementare sau au implementat un sistem de management al calităţii conform ISO 9001:2015 – instrument eficient de optimizare a proceselor interne, respectiv de câştigare a încrederii clienţilor.

În cadrul cursului vor fi abordate aspecte privind: Noţiuni generale privind calitatea; Principiile managementului calităţii; Cerințele noului standard ISO 9001:2015; Auditul calităţii (audituri interne, clasificarea auditurilor, etapele auditului intern, selectarea auditorilor, responsabilităţile personalului implicat în auditul intern, tehnici de comunicare, recomandări pentru auditat).

Auditorul în domeniul calității se ocupă, în principal, cu planificarea procesului de audit, colectarea și structurarea informațiilor specifice procesului de audit, analiza și aprecierea conformității și eficacității sistemului de management al calității, examinarea documentelor referitoare la sistemul de management al calității, întocmirea documentelor specifice procesului de audit.

Auditurile calităţii ajută managementul de vârf al organizaţiei să ia deciziile necesare, respectiv să aloce adecvat resursele în vederea îmbunătăţirii performanţei, a optimizării rezultatelor, prin evidenţierea punctelor forte şi punctelor slabe ale organizaţiei.

Auditul calităţii constituie un mod adecvat de evaluare a sistemului de management al calităţii existent şi trebuie înţeles de către toate părţile implicate ca un proces instructiv şi constructiv, care nu are drept scop blamarea organizaţiei sau pedepsirea personalului auditat. Astfel, auditul calităţii nu caută vinovaţi, ci dovezi obiective (nu impresii) privind oportunităţile de îmbunătăţire a sistemului de management al calităţii.

Cursul este autorizat de Autoritatea Națională pentru Calificări (ANC), iar certificatele obținute la absolvire au recunoaștere națională și internațională și sunt emise de Ministerul Muncii și de Ministerul Educației.

 

Articolul precedentAmenzi pentru cei care parchează pe pistele de biciclete! Câți șoferi au fost amendați?
Articolul următorAlertă în Timiș! Un autobuz plin cu muncitori a luat foc în mers

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.