Conducerea R.A.T.T are în plan să construiască șapte blocuri cu zece etaje, parcare supraterană și loc de joacă. Mai exact 400 de locuințe de serviciu. Asta în condițiile în care câștigul mediu brut lunar al unui salariat R.A.T.T este de 3.100 lei.

Un proiect în acest sens s-a aflat, astăzi, pe masa consilierilor locali. Este vorba despre o hotărâre pentru aprobarea Studiului de oportunitate pentru construire locuințe de serviciu și servicii suport în regim S+P+10E+Er de către Regia Autonomă de Transport Timișoara. Terenul se află pe strada Stan Vidrighin nr. 2, dar este în administrarea R.A.T.T. Proiectul are în vedere dezvoltarea de ansamblu, corelarea măsurilor locale cu rețeaua de infrastructură, spații verzi, tipologii construite, dar și documentațiile PUG și PUZ.

Șeful R.A.T.T, Ioan Goia, a explicat că oferirea unei locuințe de serviciu este cea mai bună soluție pentru fidelizarea personalului.

Discuția a încins spiritele, iar părerile consilierilor au fost diferite. Astfel că unul din susținătorii proiectului a fost liberalul Simion Moșiu, în timp ce social-democrații s-au opus. “Noi vorbim despre o societate capitalistă. Nu vorbim de un bloc. Este vorba despre șapte blocuri de zece etaje, în regim S+P+10E+Er. E cel mai mare dezvoltator imobiliar din Timișoara. Suntem de râsul lumii, regie de transport. Să spunem că salariații nu sunt motivați că nu le construim blocuri?Așa fidelizăm oamenii? Sunt atâtea mijloace de a motiva angajații”, a spus liderul consilierilor PSD, Dan Idolu.

“Sunt de părere cu ce spunea colegul meu Dan Idolu. Dacă votăm acest proiect, cel mai mare cartier al Timișoarei nu se mai numi Calea Șagului sau Girocului, ci cartierul RATT. Propunerea mea este ca în cazul în care există astfel de profit al societății, să se rediscute salariile. Iar dacă există o problemă cu salariații, propun executivului să ia în calcul reabilitarea și modernizarea unuia dintre internatele școlare din zona Liceului CFR, UMT, Auto unde putem discuta de câteva locuințe de natură socială”, a fost de părere consilierul PSD, Sorin Ionescu.

La rândul său, primarul Nicolae Robu a explicat: “Și eu am avut rețineri. E mult, sigur că asemenea investiție necesitaă și bani pe măsură. Dar în contextul în care în Timișoara nu există șomaj, în contextul în care profesia de șofer, vatman nu e foarte atrăgătoare, toate la un loc fac să nu fie înghesuială pentru angajarea pe aceste posturi. Atunci conducerea RATT s-a gândit că ar face mai atractive astfel de locuri de muncă, dacă ar anunța că se oferă și locuințe de serviciu angajaților.Proiectul va fi repus la vot”, a spus edilul.

În final proiectul a fost respins, obținând doar 12 din cele 14 voturi necesare.

Articolul precedentToaletele de pe AutostradaTimişoara – Lugoj, în apropiere de Recaș, se închid
Articolul următorProgramele naționale de sănătate pentru 2017-2018, aprobate

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.