Primăria Timişoara organizează cea de-a XI-a ediţie a Târgului de Crăciun, ce va avea loc în perioada 1 decembrie 2017 – 8 ianuarie 2018.
Anul acesta căsuţele vor fi amplasate în Piaţa Victoriei şi în parcarea Modex. Expozanţii interesaţi de participarea la Târgul de Crăciun vor trebui să depună, în intervalul 30 octombrie – 10 noiembrie 2017, la Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, str. Miron Costin nr. 2 (orar: luni – vineri 11.00 – 15.00), următoarele documente:
- formular (word) de participare la Târgul de Crăciun;
- CD cu poze şi lista produselor comercializate;
- copie xerox după actele firmei;
- certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate;
- copie contract de colectare uleiuri şi grăsimi alimentare uzate, încheiat cu un operator economic specializat
- copie contract de colectarea şi evacuarea a deşeurilor, încheiat pe perioada târgului cu o societate specializată
De asemenea, expozanţii care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare. Totodată, pentru buna funcţionare a activităţii, trebuie precizate detaliile referitoare la logistica necesară (curent electric, apă şi altele).
În urma selecţiei, vor fi admise cele mai bune dosare înscrise, astfel încât oferta târgului să fie cât mai atractivă și mai diversificată.