Tribunalul Timiş anunţă că, în perioada 1 iulie 2017- 31 august 2017, pe perioada vacanţei judecătoreşti, programul de lucru cu publicul al compartimentelor instanţei va fi următorul:
Registratura: de luni până joi între orele: 9.00-11.00
Arhiva: de luni până joi între orele: 9.00-11.00
Arhiva de sindic: de luni până joi între orele: 9.00-11.00
Biroul de informare şi relaţii publice: de luni până joi între orele: 9.00-11.00
Biroul de aplicare a apostilei de la Haga: – marţi între orele: 9.00-11.00 (preluare cereri)
– marţi la ora 12.00 (eliberarea actelor apostilate).
Conform prevederilor din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti, pe perioada vacanţei judecătoreşti se vor forma complete separate pentru a se asigura soluţionarea cauzelor urgente sau a celor care impun celeritate.