Primăria Municipiului Timișoara deține destule proprietăți imobiliare în oraș, fie că e vorba de apartamente sau clădiri per ansamblu. Administrația USR vrea să aibă un contract-cadru pentru reparații și, în acest sens, organizează o licitație.
Contractul-cadru are ca beneficiari în primul rând persoanele considerate chiriași vulnerabili, adică cei cu venituri reduse, cu dizabilități sau cu nevoi speciale. Contractul este gândit ca unul pe o perioadă de patru ani, în care, în funcție de necesitatea intervențiilor, să se repare între 200 și 1000 de imobile. Sunt vizate, în principal, imobile ridicate în anii 1970, care au nevoie de intervenții. Se vizează atât reparații curente și remedierea avariilor, dar și lucrări mai complexe, precum punea în siguranță a clădirilor cu probleme. Planul e să se repare între 50 și 250 de imobile anual după ce se va găsi o firmă executantă.
Cerințele licitație sunt o firmă cu cel puțin 45 de angajați, dintre care minimum 33 vor fi muncitori calificați în domenii precum electricitate, dulgherie, zugrăveli sau tâmplărie, sprijiniți de personal auxiliar și dotări tehnice adecvate. Firma va trebui să aibă capacitatea să facă urmîtoarele lucrări: intervenții la instalațiile electrice, sanitare și termice, reparații la hidroizolații, tencuieli, pardoseli, tâmplărie, finisaje, șarpante și învelitori, precum și activități de întreținere a infrastructurii din incinta imobilelor.
Licitația este deschisă pentru depunerea ofertelor până la 30 iunie. Contractul-cadru nu trebuie să depășească 60.060.000 lei (TVA inclus). Anunțul public este aici.