În perioada 26 aprilie – 1 mai, casieriile Aquatim vor fi închise, împreună cu birourile de relații cu publicul, care gestionează reclamațiile, contractele și avizele tehnice.

Clienţii își pot achita însă facturile online, cu card bancar, pe site-ul societății, precum și la numeroase puncte de plată, cum ar fi rețelele bancare, oficiile poștale și diverși parteneri comerciali (mai multe detalii la: http://www.aquatim.ro/unde-si-cum-puteti-plati-43.html).

În această perioadă, dispeceratul Aquatim este disponibil non-stop, la numerele de telefon 0256 201 362 și 0756 119 528, pentru înregistrarea sesizărilor privind serviciile de apă și canalizare. De asemenea, este asigurată permanența echipelor de intervenții, în funcție de necesitate.

Articolul precedentUn nou festival la Timișoara! Bega Music Festival încurajează și promovează și preamiază tinerii talentați
Articolul următorANUNT DE PARTICIPARE PRIMARIA GHIRODA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.