Programul de lucru cu publicul, la Primăria Timișoara, în perioada sărbătorilor de iarnă

În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Municipiului Timişoara îşi suspendă programul cu publicul între 20 decembrie 2019 şi 13 ianuarie 2020.

Ultima zi de lucru cu publicul va fi vineri, 20 decembrie 2019, programul urmând să fie reluat luni 13 ianuarie 2020. În acest interval se vor desfăşura activităţi curente specifice la final de an (arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc.).

Astfel, la SERVICIUL RELAŢIONARE DIRECTĂ CU CETĂŢENII (camera 12), precum şi la celelalte departamente, ultima zi de program cu publicul va fi 20.12.2019, iar prima zi lucrătoare 13.01.2020, cu unele excepţii:

DIRECŢIA DE EVIDENŢĂ A PERSOANELOR
În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Compartimentul Preluare – Eliberare Acte de Identitate a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:

Primiri cereri

Accesul cetăţenilor la ghişeele de preluare a cererilor se va face astfel: 4 ghişee de preluare a cererilor pe bază de programare online, la care se adaugă un ghişeu destinat cazurilor sociale, respectiv persoanelor vârstince care nu au posibilitatea de a se programa online.

Eliberări acte de identitate

În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Compartimentul Înregistrări Acte Stare Civilă a fost aprobat următorul program de lucru cu publicul:

În perioada 23 decembrie 2019 – 3 ianuarie 2020, la Biroul Proceduri Speciale de Stare Civilă va fi suspendat programul de lucru cu publicul.

În cazul în care zilele de 27 decembrie 2019, respectiv 3 ianuarie 2020 vor fi declarate zile nelucrătoare prin hotărâre de Guvern, va funcţiona doar biroul înregistrări decese în intervalul orar 10:00-12:00.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here