La data de 14 februarie 2023 a fost semnat contractul de finanțare nerambursabilă a proiectului “Creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei din cadrul reședinței inspectoratului de poliție județean Timiș, din municipiul Timișoara”, care a fost depus de către Ministerul Afacerilor Interne, în calitate de Lider de parteneriat, și Inspectoratul de Poliție Județean Timiş, având calitatea de Partener 2 (Beneficiar).

În cadrul proiectului vor fi desfășurate activități de renovare energetică moderată a clădirii în care funcționează Inspectoratul de Poliție Județean Timiş.

Valoarea totală a proiectului este de 18.455.084,16 lei, din care 15.508.474,08 lei reprezintă valoarea eligibilă din PNRR și 2.946.610,08 lei valoarea TVA aferentă cheltuielilor eligibile din PNRR;

Data începerii proiectului: 14.02.2023

Data finalizării proiectului: 14.02.2026

Realizarea investiției preconizate urmărește îndeplinirea standardelor și cerințelor Uniunii Europene, coroborat cu necesitatea mondială de a reduce consumul de energie convențională, reducerea emisiilor de dioxid de carbon, a cheltuielilor cu utilitățile și implicit, protejarea mediului înconjurător.

Prin creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei din cadrul reședinței Inspectoratului de Poliție Județean Timiș, din municipiul Timișoara, se urmăreşte:

– o reducere a consumului anual specific de energie finală pentru încălzire de la 151,13 kWh/mp/an, la 71,50 kWh/mp/an;
– o reducere a consumului de energie primară de la 248,83 kWh/mp/an, la 139,69 kWh/mp/an;
– nivelul anual estimat al gazelor cu efect de seră la sfârșitul implementării proiectului va fi redus de la 50,06 echivalent kgCO2/mp/an, la 18,70 echivalent kg CO2/mp/an.

Articolul precedentUPT demarează o nouă serie de cursuri gratuite de pregătire la matematică pentru bacalaureat și admitere
Articolul următorAccident grav pe Centura Lugojului. Neatenţia este de…vină!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.