CCIAT în parteneriat cu DHL Express, Camera de Comerţ Româno-Britanică şi Asociaţia Naţională a Antreprenorilor organizează o sesiune de informare dedicată dezvoltării afacerilor magazinelor online și start-up-urilor.

Seminarul va avea loc miercuri, 27 septembrie 2017, între orele 1000 – 1230, în  Sala C.E.D.O. a sediului CCIAT din Piața Victoriei nr.3 și vor fi dezbătute subiecte de interes din domeniul e-commerce și din domeniul logistic.

Sesiunea se va finaliza cu prezentarea unei povești de succes a unei companii din domeniu, iar specialiștii prezenți la eveniment vor răspunde tuturor întrebărilor din partea participanților.

 AGENDA EVENIMENTULUI

09:30 – 10:00 – Înregistrarea participanţilor / Welcome coffee

10:00 – 10:05 – Mesajul conducerii CCIA Timiș

10:05 – 10:15 – Studiu DHL despre  noile tendinţe şi oportunitățile de creştere în comerţul online

Prezintă: Daniel KEARVELL, Director General DHL
10:15 – 10: 35 – Cum vă poate ajuta  un partener logistic? Noua politică tarifară DHL
pentru magazinele online

Prezintă: Sorin Mihai NISTOR, Director Comercial DHL

10:35 – 10:50 – Din culisele unui start-up de succes. Cum a ajuns ‘Flori de ie’ un business românesc de succes la nivel internaţional

Prezintă: Cristina CHIRIAC, Preşedinte ANAA, CEO ‘Flori de ie’

10:50 – 11:10 – Cum să ai o prezență online eficientă. Idei practice pentru succesul în
e-commerce

Prezintă: Valentin MĂNESCU, Director General Webecom

11:10 – 11:30 – Dezbateri pe subiectele discutate

                          Sesiune de întrebări şi răspunsuri

11:30 – 12:30 – Networking brunch.

Participarea este gratuită.

 

Articolul precedentRetim anunță începerea campaniei de colectare a deșeurilor electrice și electronice uzate la Timișoara!
Articolul următor4.000 de boboci, inițiați în viața studențească, la UVT!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.