Timișoara prin ochii locuitorilor săi. Campania #TM2021 se apropie de final

Campanie Instagram ATCCE

De aproape trei luni, locuitorii orașului Timișoara au arătat imaginea lor despre cultură prin fotografiile adunate pe Instagram sub hashtag-ul #TM2021. Pe rețeaua de socializare a fost adunate, astfel, imagini cu arhitectura clădirilor, evenimente culturale, artă stradală, evenimente sportive, piețe și desigur, oameni. Toate acestea vor face parte din povestea „TM2021, cultura prin ochii timişorenilor.”

Cea mai recentă campanie a Asociației Timișoara Capitală Culturală Europeană 2021 se desfășoară pe Instagram și a început în 2 iunie. De atunci, povestea Timișoarei se spune în imagini. #TM2021 numără până acum aproximativ 600 de fotografii care au surprins bucăți din cultura timișoreană. Astfel, peste 50 de utilizatori frecvenți au arătat, în fiecare zi, lucruri care definesc cultura în ochii lor. În imagini se regăsesc clădirile istorice, centrul orașului, parcuri, terase, piețe, evenimente sportive și, nu în ultimul rând, festivaluri, concerte și alte activități culturale.

Cei care vor ca prin imaginile lor să se alăture #TM2021 mai au la dispoziție mai puțin de două săptămâni. În 31 august se încheie campania și vor fi alese cele mai reprezentative 25 de fotografii. Acestea din urmă vor face parte din expoziția „TM2021, cultura prin ochii timişorenilor”, organizată la începutul lunii septembrie, la o dată care va fi anunțată în timp util.

Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here