casute-centru-targ-008

Încep pregătirile pentru înscrierile la Târgul de Crăciun. Comercianţii care vor să participe la târg trebui să depună o cerere la Primăria Timişoara, începând de luni, la Camera 12, Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, ghişeele nr. 3 şi nr. 4. Orarul este: luni, miercuri, joi, vineri 08:30 – 16:30 şi marţi 08:30 – 18:30. Atenție, dosarele se primesc până în 13 noiembrie.

Documentele necesare sunt: formular (word) de participare la Târgul de Crăciun; CD cu poze si lista produselor comercializate; copie xerox după actele firmei; certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate.Totodată, trebuie precizate detaliile referitoare la necesarul tehnic pentru buna funcţionare a activităţii (curent electric, apă şi altele). Reprezentanţii Primăriei anunţă că cei care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare.

Târgul de iarnă se deschide la 1 decembrie. Căsuţele vor fi amplasate în centrul oraşului, în Piaţa Victoriei şi în piaţeta de lângă Şcoala Generală nr.30, în zona Soarelui. Cea de-a noua ediţie a Târgului de Crăciun la Timişoara va fi deschisă între 1 decembrie şi 2 ianuarie.

(Foto: www.opiniatimisoarei.ro)

Articolul precedentVIDEO: Succesul şi performanţa în afaceri au fost premiate în cadrul galei Topul Firmelor din Timiș
Articolul următorNou regulament pentru locurile de joacă din Timișoara. Vezi ce implică.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.