Municipalitatea dă startul înscrierilor comercianților la cea de-a zece ediție a Târgului de Paște.  Astfel, cei interesaţi să participe pot depune cereri la Primărie în intervalul 25 ianuarie – 10 februarie 2017, la Casa de Cultură a Municipiului Timişoara următoarele documente:formular (word) de participare la Târgul de Crăciun; CD cu poze şi lista produselor comercializate; copie xerox după actele firmei; certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate; copie contract de colectare uleiuri şi grăsimi alimentare uzate, încheiat cu un operator economic specializat, copie contract de colectarea şi evacuarea a deşeurilor, încheiat pe perioada târgului cu o societate specializată.

Orar: luni – vineri 11.00 – 15.00. De asemenea, expozanţii care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare Timiş. Totodată, pentru buna funcţionare a activităţii, trebuie precizate detaliile referitoare la logistica necesară (curent electric, apă şi altele).

În urma selecţiei, vor fi admise cele mai bune dosare înscrise, astfel încât oferta târgului să fie cât mai atractivă și mai diversificată.

Târgul va avea loc în perioada 26 martie – 18 aprilie 2017.

Articolul precedentLuna februarie aduce un spectacol în premieră la Opera din Timișoara
Articolul următorPolițiștii de frontieră șpăgari, în arest preventiv 30 de zile

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.