Primăria Timişoara organizează cea de-a XI-a ediţie a Târgului de Paşti, în perioada 17 martie – 10 aprilie 2018.

Căsuţele vor fi amplasate în Piaţa Victoriei, iar expozanţii interesaţi de participarea la Târgul de Paşti vor trebui să depună, în intervalul 14 februarie – 23 februarie 2018, la Casa de Cultură a Municipiului Timişoara, str. Miron Costin nr. 2 (orar: luni – vineri 11.00 – 15.00), următoarele documente:

  • formular (word) de participare la Târgul de Paşti;
  • CD cu poze şi lista produselor comercializate;
  • copie xerox după actele firmei;
  • certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate;
  • copie contract de colectare uleiuri şi grăsimi alimentare uzate, încheiat cu un operator economic specializat
  • copie contract de colectarea şi evacuarea a deşeurilor, încheiat pe perioada târgului cu o societate specializată

Expozanţii care comercializează produse alimentare au nevoie de avizul prealabil al Direcţiei Sanitar Veterinare Timiş.

Totodată, pentru buna funcţionare a activităţii, trebuie precizate detaliile referitoare la logistica necesară (curent electric, apă şi altele).

În urma selecţiei, vor fi admise cele mai bune dosare înscrise, astfel încât oferta târgului să fie cât mai atractivă şi mai diversificată.

Articolul precedentDoi angajaţi ai Ocolului Silvic Lugoj, cercetaţi pentru abuz în serviciu!
Articolul următor”Malurile Begăi – Strategii pentru 2021”, expoziție de arhitectură, la Bastion!

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.