Scrisoare de susținere a ideii metroului destinată primarului Robu

Spread the love

Nicolae-Robu

Primarul Timișoarei, mândru că a primit o scrisoare de la un cetățean din Leipzig. Este vorba despre un timișorean stabilit de 15 ani în în Germania. Acesta i-a lăudat ideea metroului și a dat detalii despre un proiect similar care a fost realizat în orașul în care locuiește acum. Entuziasmat, primarul Timișoarei, a făcut-o publică.

Bărbatul i-a povestit că şi Germania au fost critici când s-a decis să se introducă metroul, dar că după ce s-a întâmplat, toată lumea a fost mulţumită. „Sunt un timișorean care vă scriu din Leipzig, unde sunt stabilit de 15 ani. Cu toate că și aici avem casa noastră, am păstrat și casa din Timișoara, așa că urmărim cu interes toate realizările pe care le faceți pentru Timișoara și timișoreni. Vreau să vă confirm că ideea cu metroul este excelentă și să nu o abandonați sub nicio formă. Leipzigul este un oraș cam de mărimea Timișoarei și de anul trecut s-a dat drumul la metrou. Și aici au fost mulți care au criticat, dar de când s-a dat drumul nu mai zice nimeni nimic și toată lumea e foarte mulțumită. A și devenit deja o mândrie pentru oraș, nimeni nu și-ar mai putea închipui orașul fără city tunnel. Cu toate că există o autostradă de centură în jurul orașului, există și o șosea rapidă, cu patru benzi, care străbate orașul de la sud la nord (…) Nu vă faceți grijă, că ideile dumneavoastră sunt mai mult decât corecte și lumea o să vă vadă dreptul unul dintre cei mai buni primari pe care i-a avut Timişoara”,  semnează Sorin Giura, bărbatul din Leipzig.

În privința celor care îl critică, primarul spune că cei care se opun ideii sunt „limitaţi”. „Într-o mulţime de alte oraşe, ducerea în subteran a unor linii de cale ferată folosite ba pentru tramvaie, ba pentru trenuri în regim S-Bahn nu e ceva ieşit din comun. La noi atâta de limitaţi sunt unii că li se pare că o astfel de idee este ceva fantasmagoric”, a completat edilul Nicolae Robu.

Potrivit acestuia, nu se doreşte construirea unei magistrale de metrou, ci introducerea în subteran a liniilor de cale ferată. Abia apoi, dacă se va justifica, se va putea investi şi o linie de metrou, care să lege aeroportul de Gara de Nord.

Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here