Sesiunea de informare despre e-commerce organizată de CCIAT, un real succes!

0
14

Camera de Comerț din Timiș  a organizat astăzi o sesiune de informare dedicată dezvoltării afacerilor magazinelor online și start-up-urilor!

Evenimentul a fost organizat în parteneriat cu DHL Express, Camera de Comerţ Româno-Britanică şi Asociaţia Naţională a Antreprenorilor.

În cadrul sesiunii de informare au fost dezbătute subiecte de interes din domeniul e-commerce și din domeniul logistic.

Ne bucurăm să fim noi din nou promotorii unui eveniment de actualitate, să discutăm despre e-commerce, împreună cu partenerii noștri, Camera de Comerț Britanico-Română, Asociația Internațională a Antreprenorilor și inițiatorul acestui eveniment, DHL Expres. Este o întâlnire cu mediul de afaceri, despre e-commerce și start-up-uri și dezvoltarea acestui domeniu de activitate. CCIAT are experiență în acest domeniu, pe proiectul transfrontalier România-Serbia am reușit să avem o platformă e-commerce, Made in Banat, astfel că avem experiență în această activitate și ne bucurăm că acum putem să informăm mediul de afaceri despre acest domeniu“, a declarat Mihaela Tomescu, directorul economic al CCIAT.

Mi-am propus să vând îi în toată lumea, am ajuns pe 3 continente. Eu spun ca atunci cand ești antreprenor, trebuie să își depașești limitele. Iar dacă faci lucrul acesta, în primul rând în mintea ta, atunci vei reuși. Este nevoie de curaj. Să fii antreprenor în România nu este deloc ușor, în fiecare zi te confrunți cu diferite probleme, însă la un moment dat ajungi în punctul în care nu își dorești să mai faci altceva decât anteprenoriat”, a spus Cristina Chiriac, cea care a reușit să ducă brandul “Flori de ie” peste hotare.

Credem ca e-commerce este noua oportunitate pentru România. Tot mai multe companii caută să își dezvolte afacerile la nivel internațional, în mediul online, cu ajutorul tehnologiilor de înaltă performanță, iar noi, la compania noastră, am observat, că volumul de transporturi din România a crescut cu aproape 30%. În primul rând, pentru a-ți putea susține afacerea în mediul online, trebuie să te pregătești foarte bine, să ai logistică bună, site bun, să ai un grup țintă foarte bine stabilit, iar noi în România, și mai ales în Timișoara, avem foarte multe afaceri pe care le putem ajuta să atingă aceste ținte“, a spus Daniel Kearvell, directorul general DHL.

La finalul sesiunii de informare a fost prezentată o poveste de succes a unei companii din domeniu, iar specialiștii prezenți la eveniment au răspuns tuturor întrebărilor din partea participanților.

 

Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here