Comercializarea mărţişoarelor, felicitărilor şi a altor miniaturi reprezentative pe raza municipiului Timişoara va fi permisă între 24 februarie – 1 martie.
Perioada înscrierii pentru obţinerea avizului pentru desfăşurarea comerţului stradal este 15 – 19 februarie, la ghişeul 8 sau 9, unde se va depune o cerere tip şi copie a actului de identitate, iar pentru Piaţa Victoriei se va depune carte de identitate eliberată de Serviciul de Evidenţa Persoanelor Timişoara, precum şi fotocopie a standului şi produselor comercializate.
Comercializarea se va putea face în următoarele locaţii, pe o suprafaţă de 2 mp: Piaţa Victoriei (maximum 200 amplasamente); Ceas Floral- bd. Proclamaţia de la Timişoara -platou; str. Mărăşeşti (de la str.Brediceanu spre Piaţa Mărăşti); Parcul Copiilor (bd. Revoluţiei 1989) – platou, Piaţa A. Mocioni – platou (maximum 6 amplasamente); bd. Regele Carol I (de la str. I. Văcărescu până la str. Gen. I. Dragalina); Piaţa Nicolae Bălcescu; Dâmboviţa – platou; Calea Şagului colţ cu str. A. Ipatescu (maximum 20 amplasamente); Calea Şagului colţ cu str. L. Rebreanu; în fata Pieţei Doina – platou; Calea Martirilor colţ cu str. Naturii (maximum 20 amplasamente); Piaţa zona Soarelui; Calea Buziaşului – platou; zona Spitalului Judeţean (str.Arieş); str. Daliei (între str. Al Vaida Voievod şi L. Catargiu) maximum 50 amplasamente, str. S. Bărnuţiu – Calea Dorobantilor (zona Modern); Piaţa Traian; Calea Sever Bocu – str. Sf. Ap. Petru şi Pavel; Calea Aradului – str.Liege; C. Torontalului – platou; str. Circumvalaţiunii – platou; zona Piaţa Dacia; str. Gen. Dragalina – b-dul Gării.
Operatorii economici au obligaţia de a deţine, la locul de vânzare, Avizul pentru desfăşurarea comerţului stradal, eliberat de Biroul Autorizare Activităţi Comerciale şi Gestiune Spaţii Publicitare, dovada achitării taxei de ocupare a domeniului public – în original, documentul de identitate al vânzătorului care să coincidă cu identitatea persoanei menţionate în avizul solicitat. Încălcarea prevederilor legislaţiei în vigoare atrage sancţiunea contravenţională a persoanei sau reprezentantului firmei, de către agenţii constatatori şi retragerea avizului de către emitent. Salubrizarea permanentă a amplasamentului ocupat este obligatorie, încălcarea acestei prevederi ducând la retragerea Avizului. Cedarea dreptului de folosinţă a amplasamentului ocupat de către deţinătorul avizului altei persoane, duce la retragerea Avizului şi sancţionarea contravenţională.
Taxa de autorizare, taxa de imprimat şi taxa de ocupare a domeniului public- 3 lei/mp/zona A sau 2 lei/mp/zona B, se achită la momentul înregistrării cererii la caseria camerei 12, după emiterea notei de plată de la ghişeul 8 sau 9, fără posibilitatea restituirii acestor taxe.