„Finanţele” se închid pentru cei nevaccinaţi

Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Timişoara, cu adresa pe strada Gheorghe Lazăr, nr. 9B a făcut un anunţ public referitor la cum se va intra în instituţie de luni.

„Vã informãm cã începând de luni, 25 octombrie, accesul în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscalã, precum și în sediile structurilor subordonate, se va efectua in conditiile prevazute de dispozitiile art. 12 din Anexa nr.3 la Hotãrârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stãrii de alertã pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum si stabilirea mãsurilor care se aplicã pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare.

Astfel, vor avea acces:

– persoanele care fac dovada vaccinãrii împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,

– persoanele care prezintã rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,

– persoanele care se aflã în perioada cuprinsã între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioarã confirmãrii infectãrii cu virusul SARS-CoV-2.

Totodatã, ANAF va lua masuri în vederea implementãrii excepțiilor prevãzute de art. 12 din Anexa nr.3 la Hotãrârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stãrii de alertã pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum si stabilirea mãsurilor care se aplicã pe durata acesteia pentru prevenirea si combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, cu modificarile si completarile ulterioare.

Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinãrii împotriva virusului SAR – COV 2, trecerii prin boalã sau testãrii, poate fi descarcat accesând acest link https://certificat-covid.gov.ro/login.

Reamintim contribuabililor cã obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanțã. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spaþiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro.

Pentru efectuarea platilor pot fi folosite servicii oferite de terti: Internet banking sau www.ghiseul.ro.

Informatii generale în domeniul fiscal se pot obtine la Call-center ANAF, la numãrul de telefon 031.403.91.60”, se arată în comunicat.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here