Sistemul de e-ticketing este funcţional, după mai multe zile în care a „căzut”, punctele de vânzare ale Societăţii de Transport Public Timişoara fiind operaţionale.

„Reamintim tuturor utilizatorilor serviciului public că, în conformitate cu prevederile Regulamentului de călătorie întocmit şi aprobat de către ADI-SMTT, călătoria pe mijloacele de transport se face în baza unui titlu de călătorie valabil care poate fi achiziţionat fie la punctele noastre de vânzare (abonamente, bilete pe suport de hârtie, legitimaţie de o zi) sau direct în mijlocul de transport (sms, card bancar contactless, aplicaţia 24pay sau MobilWallet).

Toţi utilizatorii serviciului public, inclusiv beneficiarii gratuităţilor, menţionaţi în Regulamentul privind facilităţile acordate unor categorii de cetăţeni şi entităţi la transportul public prestart cu tramvai, troleibuz, autobuz şi vapoare în aria de competenţă a Societăţii Metropolitane de Transport Timişoara, art.1 – art.5 (pensionari, preşcolari, elevi, studenţi, doctoranzi, beneficiarii legilor speciale şi personalul entităţilor prevăzute în regulament), au obligaţia validării titlurilor de călătorie la fiecare urcare în mijloacele de transport.

Călătoria fără titlu de călătorie valabil constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă contravenţională în cuantum cuprins între 300-500 lei”, se arată într-un comunicat STPT.

Articolul precedentLa UVT, Cultura este capitală, o săptămână dedicată reflecției la Universitatea de Vest din Timișoara
Articolul următorA început noua campanie de colectare gratuită a deșeurilor voluminoase organizată de RETIM și ADID Timiș.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.