Cum mâncăm sănătos de Paște

0
254

Atenție la alimentația de Paște! Obiceiurile de consum din preajma sărbătorilor sunt o problemă des invocată de cei care în preajma Paștelui au o alimentație nu tocmai sănătoasă. După post, consumul mult prea larg de alimente grase, mai ales după o perioadă de abstinență asimilată postului, pot provoca indigestii, colici biliare, colecistite, pancreatite, alergii alimentare sau parazitoze.

Obiceiurile alimentare sănătoase trebuie păstrate printr-un plan de alimentație corect și constant. Astfel, medicii recomandă să încercați să înlocuiți carnea de porc sau miel cu cea de pui sau pește. Nu mâncați mai mult de un ou fiert pe zi și adaugăți o varietate de legume precum: salată verde, ridichi, morcovi, ceapă verde, castraveți, urzici, roșii sau ardei gras.

Cu puțină atenție la alimentație veți reuși să vă mentineți organismul sănătos și în perioada sărbătorilor. Nu neglijați însă și mișcarea în aer liber, activitățile sportive fiind o sursă importantă de energie și ardere a surplusurilor alimentare.

(Foto: www.sfatulparintilor.ro)

Întreaga responsabilitate a comentariilor lăsate de dumneavoastră vă aparține!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here